Client Service
Práce na Client Service je všechno, jenom ne monotónní.
Vše začíná u nabídky – to znamená kalkulace, volba správné metodologie, příprava prezentace a neustálý kontakt s klientem.
Vyhráli jsme výběrové řízení? Skvělé! Ovšem tady ta práce teprve začíná. Příprava dotazníků nebo scénáře rozhovorů, zajištění respondentů a při tom neustálé koukání na hodinky ⌚ a hlídání termínů i budgetu. 💰
Následuje zpracování dat, se kterým samozřejmě pomůžou kolegové analytici.
Na Client Service pak v závěru čeká příprava reportu, návrh doporučení a samotná prezentace klientovi. 🎬

Naším guru na Business Development, udržování si a akvizici nových klientů je Jana. Ta má mimo jiné na starosti vývoj naší platformy Echonity, je podporou juniornějším kolegům v oblasti business developmentu a spolu s naším PR týmem pořádají nejrůznější webináře a akce pro klienty.



Přečti si rozhovor s Terezou, politickou analytičkou NMS.
Celý článek

Šéfem Client Service oddělení je Kamil Kunc, ten dohlíží na správných průběh všech projektů a je oporou account managerům při řízení projektů či komunikaci s klientem. Spolu se svým týmem usiluje o to, aby doručené výsledky klientům vždy dávaly smysl 🟦.
Neměl bys lpět na pravidlech a strukturách, takovému člověku by se tady nepracovalo dobře. Máloco je pevně daný, když se někoho zeptáš, jak máš co udělat, ne že by ti nepomohl. Ale neukáže ti, jak to tady děláme. Dá ti svůj pohled, ale nechá tě vyřešit si to po svém.

Na jakých projektech pracujeme?
🛒 Prostřednictvím naší platformy CX 360 jsme schopni komplexně řídit a analyzovat zákaznickou zkušenost a poskytovat tak klientům data rychle a efektivně. Pod tzv. Customer Experience spadá také metoda Mystery Shopping, kterou má u nás na starosti Monika.
🏭 Pomáháme firmám budovat a hlavně využívat plný potenciál své značky. To znamená segmentace trhu, brand positioning, jednorázové nebo kontinuální hodnocení efektivity reklamních spotů a mnoho dalšího!
💲 Preference zákazníků, lay-out prodejen, kvalita nabízených produktů a služeb, cena a samozřejmě zákaznický servis – to vše má vliv na retailový prodej. Pomáháme našim klientům vše zvládat na jedničku.
🧴 Dáváme reálné obrysy nápadům a představám a pomáháme firmám definovat potřeby zákazníků i designovat jednotlivé produkty a služby.
🧑🤝🧑 Socio-politická témata. Vše od analýzy publika médií, přes budování společensky zodpovědných značek až po předvolební a politické průzkumy.




Více o Sensemakers najdeš na blogu

Tereza Krátká: organizační guru z Fieldu
Tereza pracuje ve Fieldu už necelý rok a mimo její osobitý styl a unikátní módní úlovky jí patří obrovský obdiv…
10 února, 2025

Tereza Friedrichová: s politickou analytičkou nejen o politice
Terka vystudovala politologii na Univerzitě Palackého v Olomouci a do NMS nastoupila v roce 2021. Nejdříve se na analytickém oddělení…
2 prosince, 2024

Branislav Veleg: seznamte se s šéfem slovenského NMS
Braňo managuje chod celé pobočky a stará se o oddělení Field i Client Service. Ve výzkumu začal nejdříve na fieldu…
20 září, 2024