TÝM

Client Service

Práce na Client Service je všechno, jenom ne monotónní.
Vše začíná u nabídky – to znamená kalkulace, volba správné metodologie, příprava prezentace a neustálý kontakt s klientem.
Vyhráli jsme výběrové řízení? Skvělé! Ovšem tady ta práce teprve začíná. Příprava dotazníků nebo scénáře rozhovorů, zajištění respondentů a při tom neustálé koukání na hodinky ⌚ a hlídání termínů i budgetu. 💰
Následuje zpracování dat, se kterým samozřejmě pomůžou kolegové analytici.
Na Client Service pak v závěru čeká příprava reportu, návrh doporučení a samotná prezentace klientovi. 🎬

https://sensemakers.cz/wp-content/uploads/2023/12/Kamil-vedouci-AM.jpg Kamil Kunc, vedoucí Client Service

Naším guru na Business Development, udržování si a akvizici nových klientů je Jana Svobodová. Jana má na starosti rozvoj a prezentaci naší platformy Echonity, je podporou juniornějším kolegům v oblasti business developmentu a spolu s naším PR týmem pořádají nejrůznější webináře a akce pro klienty. 

https://sensemakers.cz/wp-content/uploads/2023/12/Jana-AM.jpg Jana Svobodová, Research & Development Director
https://sensemakers.cz/wp-content/uploads/2023/12/Kristyna-Kremlickova-AM.jpg Kristýna Kremličková, Client Service Manager
https://sensemakers.cz/wp-content/uploads/2023/12/AM-oddeleni-e1703678068318.jpg
https://sensemakers.cz/wp-content/uploads/2023/12/OVE-CEO.jpg Ondřej Veis, CEO

Vedoucím Client Service je Kamil. Ten dohlíží na správných průběh všech projektů a zároveň se sám vybraným klientům věnuje. Spolu se svým týmem usiluje o to, aby doručené výsledky klientům vždy dávaly smysl 🟦.

Neměl bys lpět na pravidlech a strukturách, takovému člověku by se tady nepracovalo dobře. Máloco je pevně daný, když se někoho zeptáš, jak máš co udělat, ne že by ti nepomohl. Ale neukáže ti, jak to tady děláme. Dá ti svůj pohled, ale nechá tě vyřešit si to po svém.

Veronika Hřebenářová, Client Service Manager

https://sensemakers.cz/wp-content/uploads/2023/12/Veronika-AM-e1703677486352.jpg Veronika Hřebenářová, Client Service Manager

Na jakých projektech pracujeme?

🛒 Prostřednictvím naší platformy CX 360 jsme schopni komplexně řídit a analyzovat zákaznickou zkušenost a poskytovat tak klientům data rychle a efektivně. Pod tzv. Customer Experience spadá také metoda Mystery Shopping, kterou má u nás na starosti Monika.

🏭 Pomáháme firmám budovat a hlavně využívat plný potenciál své značky. To znamená segmentace trhu, brand positioning, jednorázové nebo kontinuální hodnocení efektivity reklamních spotů a mnoho dalšího!

💲 Preference zákazníků, lay-out prodejen, kvalita nabízených produktů a služeb, cena a samozřejmě zákaznický servis – to vše má vliv na retailový prodej. Pomáháme našim klientům vše zvládat na jedničku.

🧴 Dáváme reálné obrysy nápadům a představám a pomáháme firmám definovat potřeby zákazníků i designovat jednotlivé produkty a služby.

🧑‍🤝‍🧑 Socio-politická témata. Vše od analýzy publika médií, přes budování společensky zodpovědných značek až po předvolební a politické průzkumy.

https://sensemakers.cz/wp-content/uploads/2023/12/Tereza-AM-e1703678283814.jpg Tereza Friedrichová, Client Service Manager
https://sensemakers.cz/wp-content/uploads/2023/12/Tyna-AM.jpg Kristýna Háčková, Quantitative Research Specialist
https://sensemakers.cz/wp-content/uploads/2023/12/Standa_AM.jpg Standa Radocha, Client Service Manager
https://sensemakers.cz/wp-content/uploads/2023/12/Monika-AM.jpg Monika Bílková, Client Service Manager