Field
Hlavním úkolem oddělení Field je zajistit kvalitní data pro naše průzkumy, což znamená najít správné respondenty z nejrůznějších koutů Česka (nebo světa 😉), kteří odpovídají požadavkům klienta a vymezené cílové skupině. K tomu využíváme hned několik metod a nástrojů.
👓 Mystery Shopping – specifická metoda využívaná zejména v retailu či HoReCa sektoru, díky které jsme schopni ověřit prodejní procesy.
📞 CATI – telefonické průzkumy, ideální pro specifické skupiny v populaci.
🧑🤝🧑 FCG a individuální rozhovory – metody využíváme pro kvalitativní výzkumy a jsme díky nim schopní jít k jádru věci.
📣 Rekrutace – díky široké síti externích spolupracovníků (přes 2000) jsme schopní zabezpečit respondenty na různá testování po celé republice.
📊 Panely – jsme spolumajitelé Evropského národního panelu a zároveň využíváme i celou řadu zahraničních online panelů.
📝 CAPI – díky síti tzv. „capistů“ můžeme sbírat data rychle a efektivně.
Jestli se hodíš na Field, poznáš jednoduše…
- ✔️ jsi pečlivý/á a dokážeš si dobře zorganizovat svojí práci
- ✔️ když něco nejde podle plánu, dokážeš improvizovat a situaci dostat pod kontrolu
- ✔️ jsi komunikativní a nebojíš se zvednout telefon
- ✔️ máš tak trochu neotřelý smysl pro humor 🤠
Na Fieldu to má pod palcem Petr Dráb. Spolu s dalšími sensemakery se snaží metody sběru dat neustále inovovat, zrychlovat a zkvalitňovat. Denním chlebem každého „fieldaře“ je komunikace s externisty, zajištění hladkého průběhu sběru dat nebo příprava a koordinace diskusních skupin na vybraná témata.