TÝM

Field

Hlavním úkolem oddělení Field je zajistit kvalitní data pro naše průzkumy, což znamená najít správné respondenty z nejrůznějších cílových skupin. K tomu Field využívá hned několik metod a nástrojů.

👓 Mystery Shopping – specifická metoda využívaná zejména v retailu či HoReCa sektoru, díky které jsme schopni ověřit prodejní procesy.
📞 CATI – telefonické průzkumy, ideální pro specifické skupiny v populaci.
🧑‍🤝‍🧑 FCG a individuální rozhovory – metody využíváme pro kvalitativní výzkumy a jsme díky nim schopní jít k jádru věci.
📣 Rekrutace – díky široké síti externích spolupracovníků (přes 2000) jsme schopní zabezpečit respondenty na různá testování po celé republice. 
📊 Panely – jsme spolumajitelé Evropského národního panelu a zároveň využíváme i celou řadu zahraničních online panelů.
📝 CAPI – díky síti tzv. „capistů“ můžeme sbírat data rychle a efektivně. 

https://sensemakers.cz/wp-content/uploads/2023/12/petr-field.jpg Petr Dráb, vedoucí oddělení Field

Jestli se hodíš na Field, poznáš jednoduše…

  • ✔️ jsi pečlivý/á a dokážeš si dobře zorganizovat svojí práci
  • ✔️ když něco nejde podle plánu, dokážeš improvizovat a situaci dostat pod kontrolu 
  • ✔️ jsi komunikativní a nebojíš se zvednout telefon
  • ✔️ máš tak trochu neotřelý smysl pro humor 🤠
https://sensemakers.cz/wp-content/uploads/2023/12/DSC00394-scaled.jpg Lukáš Pokorný, Field Executives

Fieldu šéfuje Petr Dráb. Spolu s kolegy se snaží způsoby sběru dat neustále inovovat, zrychlovat a zkvalitňovat. Denním chlebem každého „fieldaře“ je komunikace s externisty, zajištění hladkého průběhu sběru dat nebo příprava a koordinace diskusních skupin na vybraná témata. 

https://sensemakers.cz/wp-content/uploads/2023/12/pavla-field.jpg Pavla Vohnoutová, Project Manager
https://sensemakers.cz/wp-content/uploads/2023/12/porada-field-oddeleni.jpg