Firemní vzdělávání

Jak vypadalo vzdělávání v NMS letos

Letošní podzim v NMS byl, co se týče vzdělávání, skutečně nabitý. Rozhodli jsme se rozšířit nejen naše znalosti v oblasti marketingu a marketingového výzkumu, ale posvítili jsme si i na tzv. soft skills a společně řešili témata jako jsou efektivní komunikace nebo time management.

Sérii workshopů, které se zaměřovaly na efektivitu reklamy a marketingové strategie, u nás po dobu 7 týdnů vedl Míla Knepr ze společnosti Contagious. Míla si Sensemakery získal zejména řadou příkladů z praxe nebo ukázkou více či méně povedených reklamních spotů. Během celé série školení pak Míla společně se zúčastněnými vytvářeli komunikační strategii, která by přesně pasovala do DNA firmy, a odrazila všechny aspekty naší práce.

Školení s Mílou pro mě bylo milým překvapením. Je to expert s velkou zkušeností v reklamě a marketingu, takže trávit s ním každou středu tři hodiny denně po dobu sedmi týdnů bylo velmi inspirativní. Spíše než na školení teorií se Míla zaměřil na praktické příklady ze světové marketingové praxe. U toho nás podněcoval dívat se kriticky i na práci, kterou v NMS děláme my a dal nám rady a nástroje, jak naši práci dělat lépe.

Tereza Friedrichová, Client Service Specialist

Letos k nám také dorazila Jana Vávrová z personální agentury Grafton a z jejích školení jsme si pro změnu odnesli spoustu užitečných rad, jak se stavit k řešení vzniklých problémů, jak se vypořádat i s náročnějšími klienty, nebo jak správně klást otázky. Aneb na špatnou otázku špatná odpověď. 😉

„Školení s Janou jsem absolvovala již podruhé, a pokaždé si z něj odnesla něco trochu jiného. A myslím, že podobně to platí i pro ostatní kolegy. Každý si ze školení odnáší něco jiného, něco pro sebe, něco, co mu pomůže v jeho práci a s jeho konkrétními problémy.“

Lucie Režná, HR manager

Možnosti vzdělávání a seberozvoje

Na pohovorech často padají ze strany kandidátů otázky na možnost vzdělávání a seberozvoje. Jak to u nás v tomto ohledu tedy vypadá? Mimo školení pořádaná u nás v NMS, vyrážejí Sensemakeři také na různé konference a vzdělávací akce za hranice našich kanceláří, a někdy i za hranice Česka. Analytici odhalují taje statistického softwaru R. Account manažeři pro změnu čerpají inspiraci a sdílejí insighty na akcích pořádaných organizací SIMAR i dalších.

Podporujeme a přispíváme samozřejmě také na jazykové vzdělávání a postupně plníme naší firemní knihovnu užitečnými výtisky. K dispozici je nám také celá řada předplacených online médií, díky kterým máme přehled o dění ve světě a posledních novinkách z oblasti marketingu.

Líbil se ti článek? Sdílej ho!

Další články